Često postavljena pitanja

U slučaju nepovoljne epidemiološke situacije u odredišnoj zemlji te samog otkaza putovanja, iznos koji ste uplatili vraćamo Vam u cijelosti, u roku 30 dana. Naravno, ukoliko želite, uplaćeni iznos možete “prebaciti” za rezervaciju nekog budućeg termina.

Ovisi o destinaciji. Dok neke zemlje čak i uz EU digitalnu COVID potvrdu traže negativan test ne stariji od 48 sati, druge pak ne traže nikakvu potvrdu vezanu za COVID.

Sve informacije o COVID pravilima u pojedinim zemljama putnici su dužni sami pratiti i pravodobno se informirati, a nekoliko dana prije polaska mi Vam možemo pomoći oko toga.

Informacije i upozorenja (vezana za koronavirus i općenito) možete pronaći na web sjedištu Ministarstva vanjskih i europskih poslova.

Informacije vezane za koronavirus možete pratiti na koronavirus.hr.

Cijenu Vašeg putovanja definira niz faktora kao što je konkretan termin (datum polaska), vrsta sobe (npr. jednokrevetna/dvokrevetna), razne doplate, fakultative, popuste i slično. Stoga su cijene istaknute na svakom pojedinom putovanju informativnog, okvirnog karaktera.

Važna obavijest za korisnike Microsoftovih besplatnih mail adresa – adrese koje završavaju na @outlook.com, @hotmail.com, @live.com, @live.co.uk i slične:

Molimo vas da u komunikaciji s Agencijom koristite alternativne mail adrese od gore navedenih! Microsoft je blokirao cijeli niz IP adresa mail servera u svijetu zbog navodnih neutemeljenih prijava za spam, pa se mailovi koje odašiljemo prema Vama ne mogu isporučiti. Kako bi smo i dalje mogli nastaviti komunikaciju putem službenih mailova, molimo Vas da koristite druge pružatelje puput Gmail-a, Net.hr-a, T-com-a, itd.

Online kartično plaćanje putem poveznice - PayWay

Ovisno kako ste dogovorili sa djelatnikom Agencije, poveznicu Vam dostavljamo putem maila ili chatom (npr. Viber porukom). Ukoliko smo dogovorili slanje linka, a on Vam dulje vrijeme nije stigao, svakako nam se povratno javite.

Plaćanje na rate (do 12 rata) je moguće ukoliko se radi o iznosu većem od 200,00kn te sljedećim karticama:

  • Maestro, Visa i Visa Premium karticama Privredne Banke Zagreb
  • Maestro i Mastercard karticama Zagrebačke banke
  • Maestro karticom Erste Banke
  • Diners karticom
  • Karticama Kentbank, Sberbank, Slatinske banke te Agram banke

Plaćanje svim drugim karticama i svih drugih banaka moguće je isključivo jednokratno.

Ukoliko ste unijeli podatke kartice za koje je omogućeno plaćanje na rate, mogućnost odabira rata će Vam se automatski samo ponuditi za odabir (odmah ispod podataka o kartici)!